torsdag 26 juni 2014

Backintervaller med Ole

Eftersom jag ändå skulle ut och provspringa mina nya Acceleritas så passade jag på att möta upp en kompis som också skulle ut och träna. Alltid kul med sällskap. Det blev backintervaller på Egonspåret. 5 gånger kort backe och 3 gånger lång backe. För mig var detta piece of cake men det kompenserade jag med lite terrängdistans till och från backen. Ibland är den sociala biten viktigare än kvalitén på träningen.

Skorna då? Mina knappt 3 månader gamla Icebug Acceleritas gick ju sönder så jag reklamerade dem och fick ett par nya. De var precis lika sköna som de gamla fast i en annan färg.
Snygga, va?

Jag måste lovorda Team Sportias nätbutik där jag köpte skorna. Deras service har varit fantastisk. Vilken annan kundtjänst svarar på ett mail inom 10 minuter sent en lördag kväll? Tummen upp för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar