lördag 21 februari 2015

Underbara terräng

Yngste sonen hade parkourträning idag. Ett perfekt tillfälle för mig att träna under tiden. Ja, jag har lite svårt att bara sitta och titta på när barnen tränar... Eftersom jag inte klarar att springa i hallen fick det bli löpning utomhus. Ett bra val!
Jag utforskade skogen mellan Rimnershallen och Bjursjön. Där fanns många trevliga stigar så där får jag springa fler gånger. 



Jag hann faktiskt med en sväng i området ovanför Snäckskalsbankarna också. Där var otroligt vackert. Har ni inte varit där rekommenderar jag att ni tar er dit. Tror att det är fantastiskt på sommaren med alla ängsblommor i kohagarna. Det är kanske där man ska träna på att springa med kossor. Kan vara bra inför stora lopp nere i Europa, om man vill göra det någon gång...

Jag måste säga att jag är grymt nöjd med mina vinterdojjor, Inov-8 Roclite GTX. De håller vätan ute och värmen kvar i skon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar