måndag 20 april 2015

Åter på banan...?

Förra veckan var jag verkligen nere för räkning. Trött, så trött... Sov middag varenda dag efter jobbet. Passade på att fråga sköterskan när jag fick min TBE-vaccination. Rådet jag fick var att testa en annan sort av allergimedicinen. Sagt och gjort! Jag frågade på apoteket och blev rekommenderad en sort som var likvärdig med den jag hade fast utan biverkningen att man blir trött. Skönt att det finns lätta lösningar ibland. Efter några dagar med nya medicinen känner jag mig mycket piggare.

I dagens fantastiska väder blev det två pass. På lunchen sprang jag min vanliga tur på rekordtid. Ikväll blev det en fin distanstur med Friskis. 



Så skönt att äntligen kunna springa barbent och känna kjolen fladdra. Som en kalv på grönbete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar