onsdag 31 december 2014

Sista träningspasset i år?

Jag försöker komma igång med USK-träningarna. Mest tisdagar har det blivit. En bidragande orsak kan vara att det bjuds på något gott... Förra veckan var det pepparkakor och glögg och i dag var det bubbel och tilltugg. På Göteborgsvarvsträningarna bjuds det på kexchoklad... Ja, ni ser.. så lättlurad är jag ;) Undra vad det bjuds på nästa vecka? Om det mot all förmodan inte blir något har jag ett trumfkort, ha ha! En kexchoklad i bilen... Jag vet ju att när jag väl sprungit klart tycker jag att det är onödigt att öppna den så den blir liggandes till nästa gång. Den har väl legat där i 6 veckor nu. Det viktigaste är att jag kan lura mig själv att springa liiite till och krävs det bara att ha en kexchoklad i bilen så är det ju enkelt. Men får ha sina metoder...

Träningen då? Jo, det kändes faktiskt lättare idag än tidigare USK-pass. Mer driv i benen. Det går åt rätt håll... 15 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar