lördag 3 januari 2015

Skumtomterundan XL

Idag frågade sambon om jag ville springa en tur med honom. Vem kan tacka nej till det?! Det blev en förlängd skumtomterunda.
Utrustade med rygga, vatten och lite extra energi begav vi oss iväg. Det kom ett par droppar regn när vi stack ut näsorna men efter ett tag sprack molnen upp och solen visade sig. Ett tag sprang vi med solen i ryggen man kände tydligt hur den värmde i rumpan. Gott att få till ett långpass som första träning på året. Knappt 23 km fick vi ihop idag.

Eftermiddagen har spenderats i slapphetens tecken. En liten middagslur och sen en tur till IKEA för att kolla in kök. Vårt börjar ramla isär...

Jag hoppade på en utmaning på nyår om att starta året med en Facebookfri månad. Vi får se hur det går... Nu börjar det drälla in mail från dem om hur många inlägg och evenemang jag missar och att det är bäst att jag loggar in genast för att inte missa något. Hmm... Förhoppningsvis kan jag lägga den tiden på något annat istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar