onsdag 7 januari 2015

Halkiga backintervaller

Bröt av senaste tidens distanspass med lite härliga backintervaller med Friskis idag. Vi började försiktigt med 2 lyktstolpar upp och sedan lugn jogg tillbaka ner. Fortsatte sen med 4, 6, 8, 10 och sist 12 lyktstolpar upp. Då var vi uppe vid backkrönet. Frågade innan sista intervallen om man behövde spara på lite krafter och det behövdes inte fick jag höra. Jo, men visst... Efter sista intervallen joggade vi ner igen för att springa jägarmarsch upp för hela backen. Sen var jag trött... Krampkänning i vaden. Kan det bero på halkan och den spända löpstilen?
Väl hemma fick jag nån odefinierbar hungerskänsla. Var sugen på allt kändes det som. Det blev lite av varje. Lite kvarg, en macka, en kopp te, vatten och ett nytt knäckebröd jag köpte som snabbt blev en favorit. 


1 kommentar:

  1. Du borde testa den med enbart havssalt också, den tycker jag är ännu bättre! :)

    SvaraRadera