fredag 23 maj 2014

Hänförande natur

Onsdagens terrängrunda var en sån där extraordinär upplevelse som man kommer ihåg länge.
Jag har sprungit förbi skylten flera gånger men det har inte varit läge att testa leden förrän nu. När jag sprang hemifrån var det riktigt varmt men väl inne i skogen blev det genast behagligare. Det var en rolig led att springa på där man hela tiden får lyfta på fötterna. 
Ibland såg det ut så här:
Och ibland så här:
Emellanåt var det faktiskt riktig stig.
Någon som har "spångest"?

Oj, där var visst jag med också. Bra med självutlösare på mobilen ;)
Mot slutet av rundan började det regna lite och det tror jag de här små rackarna gillade för jag såg flera stycken på grusvägarna.

18,1 km visade klockan när jag var tillbaka hemma igen. Gott gott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar