måndag 3 augusti 2015

Måndagsmys

Äntligen ett riktigt långpass!
Någon sa en gång att ett långpass måste vara minst 20 km för att räknas som ett långpass. Själv tycker jag nog att det beror på formen och hur långt man brukar springa. Olika från person till person...
Idag blev det i alla fall 22 km och det kändes riktigt bra hela vägen. 
Sprang ut till Gustafsberg där jag anslöt mitt i Friskis cross-pass en stund enbart för att det var kul. Sen sprang jag vidare ut till Rödön där jag vände. På tillbakavägen tog jag den obligatoriska omvägen via utsiktsplatsen. Där är så vackert!


Resten av hemvägen studerade jag alla människor som var ute i den ljumma sommarkvällen. Väldigt många törstiga människor...

Till slut bjuder jag på en efterbild, av dålig kvalitet, på min nya kjol. Gore running... Kändes helt perfekt idag. Notera den svettiga tröjan. Det är den torraste sidan. Ryggen är värre ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar