söndag 9 augusti 2015

Söndagslångpass

Ytterligare ett pass som kändes riktigt bra. Det går verkligen åt rätt håll nu.

Idag blev det en tur på Åleslåleden och Mållsjön, totalt 21 km.
Åleslåleden är nog en av mina favoritrundor. Dessutom finns flera avstickare så man kan springa olika varje gång. Idag sprang jag förbi en gammal kvarn. Ja, själva byggnaden brann ner för 100 år sedan men bäcken finns kvar. Och en massa stenar...


Här kan man passera torrskodd men vem vill det en sån här vacker dag?


Bara gott att svalka fötterna lite...

Här har den gamla kvarnen stått. Får mig att fantisera över hur det kan ha sett ut...


Tomt? Skogsmulle måste gått på en liten promenad.


Som sagt... Man ser mycket intressant när man ger dig ut i naturen...


Ja, det fick bli lite glass när jag kom hem.

Dagens tur kändes riktigt härlig. Behagligt tempo och vackert sommarväder men när jag kom hem slog tröttheten till och det har inte blivit så mycket mer gjort idag. Men, men... träningen kändes bra och det räcker för mig. Alla andra måsten finns kvar i morgon med...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar